سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی پورشه 911 کاررا مدل 2020


 

  • بررسی پورشه 911 کاررا مدل 2020

    8 ماه بعد از اولین معرفی پورشه 911 کاررا S 2020 این کمپانی آلمانی اکنون اطلاعاتی در مورد مدل‌های کوپه و کانورتیبل آن را ارائه کرده است.

    مدل معمولی و استاندارد آن دارای یک موتور 3.0 لیتری با توربو شارژ دوقلو (Twin Turbo) که قدرتی معادل 379 اسب بخار و گشتاوری برابر با 449 نیوتون متر را تولید و توسط یک جعبه دنده 8 سرعته دو کلاچه، به چرخ‌ها منتقل می‌کند. در مقایسه، مدل S قدرت و گشتاوری معادل 443 اسب بخار و 529 نیوتون متر تولید می‌کند. 

    کم کردن قدرت تفاوت چندانی در عملکرد کاررا ایجاد نمی‌کند. مدل کوپه می‌تواند تنها در 4 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد که البته این مقدار با استفاده از بسته Sport Chrono میتواند تا 3.8 ثانیه نیز کاهش یابد. در مدل S به دلیل قدرت بیشتر موتور این زمان به 3.5 و با استفاده از Sport Chrono به 3.3 ثانیه کاهش می‌یابد. 

    تشخیص کاررا استاندارد از مدل S آن کار آسانی نیست زیرا تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. تنها تفاوت آنها این است که کاررا یک لوله اگزوز خروجی در عقب و گوشه داشته در حالی که مدل S دو خروجی اگزوز دارد. با این حال خریداران می‌توانند اگزوز اسپرت با دهانه بیضی شکل را به صورت اختیاری انتخاب کنند. همچنین طراحی داخلی هر دو شبیه به هم بوده و هر دو از یک صفحه نمایش 10.9 اینچی برای نمایش اطلاعات برخوردارند. 

    مدل‌های جدید پورشه از امکانات بسیاری برخوردارند. از این ویژگی‌ها می‌توان به سیستم تعلیق فعال تطبیقی پورشه با دو حالت اسپرت و عادی اشاره کرد. ترمزها از یک سنسور رطوبت سنج برخوردارند که می‌توانند جادهه‌ای خیس را شناسایی و سیستم ضد قفل و پایداری را با آن شرایط تنظیم کند. 

    قیمت این خودرو با از 98750 دلار با مدل کاررا استاندارد شروع و تا 134750 دلار با  مدل کاررا S ادامه پیدا می‌کند. 

    motor1

    2121