سفارش تبلیغ
صبا ویژن

10 روش برای آزمودن مهارت‌های برنامه‌نویسی HTML و CSS


 

  • 10 روش برای آزمودن مهارت‌های برنامه‌نویسی HTML و CSS

    Codecondo: به همین دلیل پیدا کردن راه های مختلفی برای تمرین کردن در این زمینه بسیار مهم است به کمک تمرین میتوان مشکلات را شناسایی و آن ها را رفع کرد و همچنین توانایی و مهارت را افزایش داد یکی دیگر از اهمیت های تمرین کردن در زمینه برنامه نویسی این است که همیشه آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به کد ها در دسترس برنامه نویس خواهند بود.

    در زیر 10 روش مختلف برای تبدیل شدن به یک برنامه نویس حرفه‌ای تحت وب پیشنهاد شده است:

    1-شروع پروژه

    کسب اطلاعات تئوری بسیار عالی است اما باید بدانید چگونه از این اطلاعات استفاده نمایئد به همین دلیل شروع یک پروژه اولین گام برای یک حرکت روبه جلو است. با شروع یک پروژه مانند ساخت وبسایت شخصی، شما می توانید میزان موفقیت در پیشبرد اهداف خود را ببینید.

    2- به جنگ بروید

    شرکت در چالش های واقعی بهترین راه برای آزمودن خود در برنامه نویسی HTML و CSS می باشد. این امر می تواند در انجمن های مختلف برنامه نویسی ممکن شود. علاوه بر همکاری با دیگر برنامه نویسان، این فعالیت بیشتر شبیه به یک بازی می باشد که برای شرکت کنندگان بسیار سرگرم کننده می باشد.

    3- پیوستن به انجمن ها

    اگر شما تازه کار هستید و عضویت در گروه های رقابتی  برای شما سخت است می توانید عضو انجمن های آموزشی شوید با عضویت در این انجمن ها و ارتباط از طریق مکالمه و گپ دوستانه می توانید از نیاز خود به آموزش های بیشتر آگاه می شوید و یک دید کلی از وضعیت خود بدست آورید در این روش می توانید مستقیم مشکلات خود را از دیگر برنامه نویسان بپرسید.

    4-برنامه های شبیه سازی

    به کمک این ابزار می توانید دانسته های خود را در قالب یک برنامه شبیه سازی مورد آزمون و خطا قرار دهید. این برنامه ها با اجرا کردن فرمان کدنویسی در یک مرورگر و بررسی چالش های مختلف به شما نشان می دهند که چقدر از سطح انتظارات فاصله دارید. و اگر به مشکلی در روند برنامه نویسی برخورد کردید با استفاده از پروژه های آماده ای که از پیش تهیه شده می توانید کمک بگیرید و در برخی مواقع برای ایجاد انگیزه بین برنامه نویسان رقابت هایی در وبسایت شرکت، برگزار می شود که می توانید با شرکت در آن سطح خود را بسنجید.

    5- مشاهده فیلم های آموزشی

    بسیاری از افراد در زمینه برنامه نویسی خبره هستند که تعداد آنها زیاد است شما می توانید با مشاهده فیلم های آموزشی این افراد گام به گام در زمینه برنامه نویسی پیشرفت کنید.

    HTML

    6- پازل ها و امتحانات

    تعداد بسیار زیادی از پازل های کد نویسی و آزمون های آنلاین وجود دارد که HTML و CSS و دیگر زبان های برنامه نویسی را پوشش می دهند البته این آزمون ها بیشتر برای فروش قرار می گیرند همچنین برای آزمودن خود در این آزمون ها باید با یک استاد حرفه ای در این زمینه ارتباط بگیرید.

    7- بازی در راه برنامه نویسی

    زمانی که شما سرگرمی همراه با برنامه نویسی را انتخاب می کنید به این نتیجه خواهید رسید که این روش بسیار بازدهی بالاتری نسبت به مطالعه تئوری بدون هیچ گونه سرگرمی خواهد داشت این روش کمک می کند تا مغز راه های دیگری را برای حل مسائل برنامه نویسی ارائه دهد و در نتیجه بسیار مفید خواهد بود.

    8- جستوجوی وب سایت آزمایش

    سایت های ارزیابی برنامه نویسی یکی از بهترین و ساده ترین روش ها برای ارزیابی سطح، در کد نویسی می باشند. یک وبسایت ارزیابی شامل تست های زیادی در بخش های مختلف از جمله در زمینه HTML و CSS می باشد که به کمک آن می توانید توانایی خود را در امر کد نویسی مورد ارزیابی قرار دهید و از سطح خود در این حرفه آگاه شوید.

    9- نظم شخصی

    یکی از بخش های اصلی در برنامه نویسی این است که راه خود را در دنیای برنامه نویسی پیدا کرده باشید شما می توانید در فعالیتهایی که به شما در این امر کمک می کنند شرکت کنید همچنین از طریق مشاهده و تمرکز برروی فیلم آموزشی های مختلف که توسط افراد حرفه ای ساخته شده اند به این مهم دست یابید.

    10- یادگیری از سرتا سر دنیا

    اگر شما در حال یادگیری یکی از زبان هاب رنامه نویسی می باشید بهتر است با برنامه نویسان از سراسر دنیا آشنا شوید یکی از مراجعی که برنامه نویسان بیش از 100 کشور در آن عضو هستند سایت توپتال است که در آن افرادی با استعداد فوق العاده بالا فعالیت دارند و می توانند در روند کاری شما تاثیر مثبت بگذارند.

    2121