سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وزش باد آلودگی هوای تهران را کاهش داده است


 

  • وزش باد آلودگی هوای تهران را کاهش داده است

    به گزارش ایرنا مجتبی جلالی روز شنبه 9 آذر اظهار داشت: «امروز به صورت موقت با وزش باد شاهد کاهش آلایندگی هوا هستیم که از فردا تا روز دوشنبه (11 آذر) شرایط پایدار و سکون هوا را خواهیم داشت.»

    وی ابراز امیدواری کرد از عصر دوشنبه با فعالیت سامانه بارشی در بعضی از ساعات بارش باران و در مناطق شمالی و ارتفاعات بارش باران و برف بتواند از شدت آلایندگی های هوای تهران کم کند.

    به گفته مدیرکل هواشناسی استان تهران، طبق پیش بینی های این اداره کل کاهش حدود پنج درجه سانتیگرادی تا آخر هفته در تهران خواهیم داشت.

    هم اکنون در ساعت منتهی به 16 امروز، شرکت کنترل کیفیت هوای تهران کاهش غلظت آلاینده‌های ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون و قرار گرفتن روی شاخص لحظه‌ای 107 شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس را نشان می دهد این در حالی است که میانگین شاخص کیفیت هوای تهران در 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 امروز بر روی شاخص 143 بود.

    آلودگی هوا، امروز شنبه 9 آذر مهدکودک ها، پیش دبستانی ها و مدارس استان تهران در تمامی مقاطع بجز شهرهای دماوند، پردیس، رودهن و فیروزکوه در دو نوبت صبح و عصر و همچنین دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی شهر تهران را به تعطیلی کشاند.

    همچنین بر اساس اعلام استانداری تهران در پی تداوم آلودگی هوا در سطح استان فردا یکشنبه مدارس سطح این استان در تمامی مقاطع به غیر از شهرستان فیروزکوه، دماوند و پردیس تعطیل است. ‌

    مدارس تهران فردا هم تعطیل است | آخرین تصمیم درباره دانشگاه‌ها و طرح زوج و فرد